niedziela, 26 maja 2013

Wiosna :)

Cześć :)

Przepraszam Was wszystkich za moją przerwę, ale była mi potrzebna. Czas tak szybko ucieka, że nawet nie zauważyłam, że to już koniec maja. Szykuje się u mnie trochę zmian, mam nadzieję, że podołam... podjęłam kilka ważnych decyzji i mam nadzieję, że w nich wytrwam. I do tego te moje wyniki, nie mogę podbić cały czas żelaza - więc cały czas jestem senne i zmęczona...

Mało szyję ostatnio - a jak już to podszywam firanki, naprawiam rzeczy, szyję obrusy itp. Takie przydatne rzeczy w domu. Ale na to też trzeba czas znaleźć :)

Muszę teraz codziennie wygospodarować chociaż pół godzinki, bo wstyd się przyznać, ale dawno do was nie zaglądałam :/

Dzisiaj króciutko - ale będę częściej bo wracam na dobre!

Moje ostatnie trzy anioły:







PS. Wszystkiego dobrego dla Wszystkich MAM :)


12 komentarzy:

  1. kasiu bardzo się cieszę że wróciłas:)a aniołki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Kasiu. Cieszę się, że jesteś. Trzymam kciuki za Twoje postanowienia. Aniołki, jak zwykle śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dobrze, że jesteś. Anioły śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne anielskie damy!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne anielice.
    Tobie życzę dużo zdrowia.
    Trzymaj się ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)