sobota, 3 marca 2012

Weekend:-)

Weekend:-) I do tego jutro ma świecić słoneczko:-) Mężulo niestety edukować się pojedzie ale ja myślę, że z dzieciaczami pojedziemy do lasu. A lasów u nas sporo :-)) Przez ostatnie 6 tygodni nigdzie nie wyjeżdżaliśmy - Majka i Blanka złapały ospę - w odstępie dwutygodniowym do tego Blanka złapała  zapalenie ucha. Ale wiosna idzie do nas małymi kroczkami o czym codziennie przypominają mi klucze ptactwa wracającego zza morza. Wieczorkiem udziergałam Pannę Królisię zwaną Minią:-).
Majce przypominać będzie o swoim największym przyjacielu Dżidżim, który po pięciu latach przytulania, spania, głaskania zaginął podzas spaceru. Mimo, iż szukałam go po całym mieście rozwiesiłam za nim ogłoszenia, nikt nie znalazł sfatygowanego królisia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :)