czwartek, 15 listopada 2012

Jestem chwalipięta:)

Dzisiaj post będzie typowo egoistyczny. Będę się chwalić:)

Na wstępie chciałabym się pochwalić wyróżnieniem od  Misiuni prowadzącej bloga Koralinkowe Kolczyki. Proszę zajrzyjcie do niej :) Robi cudowne kolczyki z kapsli:) Są prześliczne:)
Podobne wyróżnienie dostałam od mojej imienniczki - Kasia z Cichego Zakątka Kolorowych Drobnostek. Też polecam do zajrzenia. Przepiękne choinki z papierowej wikliny - najpiękniejsze są białe :)


Pytania Misiuni:
1. Kawa czy herbata? Kawa parzona, bez mleka i cukru do tego bardzo mocna, ale herbaty też bardzo lubię:)
2. Zabytki czy nowoczesne budowle? Wszystko zależy - nie każdy zabytek urzeka i nie każda nowoczesna budowla - chociaż te drugie moim zdaniem nie mają duszy..
3. Zdjęcie czy obraz? Zdjęcia
4. Róża czy tulipan? Tulipan
5. Kropki czy paski? Ostatnio zdecydowanie kropki co widać w moich pracach.
6. Kino czy teatr? Teatr i kino
7. Duża torba czy kopertówka? Duuuuuża torba.
8. Szpilki czy baleriny? Zdecydowanie baleriny
9. Słońce czy deszcz? A to zależy jakie słońce i jaki deszcz :) Słońce przy temperaturze 40 st. jest mordercze a deszcz wiosną po prostu cudowny :)
10. Skandynawia czy ciepłe kraje? Skandynawia.
11. Prysznic czy wanna? Wanna

pytania Kasi:
1. największe marzenie: ... Drewniany dom na Kaszubach
2. boję się: ... o dzieci
3. sposób na odstresowanie: ... od roku maszyna
4. morze czy góry? Góry
5. książka czy film? Książka
6. najbardziej denerwujące jest: ... wiadomości z politykami w tle...bleee
7. wymarzony urlop spędzę w... ostatnio marzę o wyprawie pod namiot na Mazury
8. autorytet dla mnie to ... moi rodzice
9. gorąca Afryka czy zaśnieżone Aspen? Nie wiem, nie byłam w Afryce ani Aspen
10. ulubiona muzyka... lata 80 i 90 - Rockowe oczywiście...
11. czy to aby na pewno ostatnie pytanie? ;) oby bo czuję się jak na przesłuchaniu :)

Chciałam Was zaprosić także do mojego małego Kramiku:) Będzie trochę mojego rękodzieła, sporo książek i rzeczy, z którymi postanowiłam się rozstać. Zajrzyjcie proszę :) Może się wam coś spodoba :) Myślę, że dwa trzy razy w tygodniu będę dorzucać nowe posty:) Można oczywiście sobie zarezerwować np kilka książek czy innych przedmiotów :) Będzie też trochę rzeczy dla małych dzieci - może przyszłe mamy coś dla siebie znajdą :)

Link bezpośredni znajduje się w górnej zakładce :)

www.kramikwyspysnow.blogspot.com



Pochwalę się jeszcze dwoma rzeczami :) Ale to wieczorem:-) Zmykam do garków:) Cieszyć się wymuszonym urlopem z powodu choroby Superniani :)


6 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnień:-))) i podziękować chciałam właśnie dotarła przesyłka z cukierkami,kot jest Czad:-)) zagości na drzwiach sypialni. Dziękuję jeszcze raz a zwrotną wysyłam zaległy cukierek

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnień:)Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dwóch wyróżnień i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)