niedziela, 28 lipca 2013

Upał nie do zniesienia....

Jak znosicie upał?
Ja kiepsko..dzisiaj to już koszmar, przez wilgoć.
Szkoda, że nie mam metalowej starej wanny, wystawiłabym ją na dwój, nalała wody i siedziała w niej cały dzień..oj tak!

Wczoraj spędziłam cały dzień na kiermaszu w Gnieźnie, niestety ludzi było mało..pewnie wybyli na plażę, albo zaszyli się w domu :)

Tak wyglądało moje skromne stoisko:)



I trochę ujęć z imprezy - Koronacji królewskiej. Niestety w tym roku impreza była bardzo skromna...




I moje ostatnie szycie:

Breloki:


Miętoszki dla niemowlaków :)





I piórnik :)




Pozdrawiam! I chłodniejszego tygodnia nam życzę!


21 komentarzy:

  1. Świetnie, że się udało! Mnie też się marzy kiermasz ale moje rzeczy rozchodzą się w niekontrolowanym tempie ;)
    Bardzo mi się podobają breloczki z samochodami. Fajny materiał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu! Mam nadzieję, że znaleźli się chętni na Twoje unikaty:) Twój kramik prezentował się wyśmienicie. Podziwiam Twój pomysł na breloczki i miętoszki dla najmłodszych. I te materiały-cuuudne :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam takie małe pytanko czy można kupić u Ciebie te cudowne rzeczy, które robisz?
    Czy posiadasz jakoś katalog z rzeczami na sprzedaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monisiu, jeżeli coś się Tobie spodobało u mnie na blogu, daj znać na maila. Mogę uszyć. Wybierzesz sobie tkaniny :)

      Usuń
  4. stoisko cudne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy mozna zamowic u pani te kroliki a la maileg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można, w razie zainteresowania proszę o kontakt mailowy

      Usuń
  6. Śliczne stoisko, wypatrzyłam tam dużo śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuda szyjesz :). Szkoda, że nie byłam w Gnieźnie...
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu zapraszam do Dziekanowic! 15 sierpnia jest Matki Boskiej Zielnej:)

      Usuń
  8. Piękne stoisko miałaś! I wcale nie takie skromne! Widzę tam całą moc cudeniek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Breloki są boskie!!! Kasia,kiedy wreszcie nauczysz mnie szyć??? Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba Cię pokochałam:)))I chyba zostanę na dłużej:)))Mam wiele powodów:)))Jestem zachwycona Twoim blogiem,Twoimi wytworami:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Stoisko śliczne, ta turkusowa Tildzianka przyciąga oko.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojśśś... ale miałaś cudowne stoisko. Może i skromne jak sama piszesz, ale fantastyczne !
    Przecudowne materiały i wielki talent :)
    Bardzo mi się w oko rzuciła lalka - Tilda , ta na niebiesko. Piękna !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne stoisko, a breloki fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne stoisko :-))) cudniaste szyciowe cuda :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)