poniedziałek, 1 lipca 2013

Wakacje:)

Wreszcie WAKACJE!

Ja od dzisiaj się urlopuję :) Nie wiem tylko czy wyjedziemy :(. Mąż ma urwanie głowy w pracy i chyba wolnego sobie nie będzie mógł zrobić. Miały być Mazury albo Jura. A będzie pewnie Toruń i Margonin. Ale nie ma co narzekać, jak nie w tym to w przyszłym :)
Trochę mi też zdrowie siada, więc mam nadzieję, że przez te dwa tygodnie się podreperuję:)

Zakończenie roku u Majki zaskakująco dobrze:) Została wyróżniona. Matka dumna, ojciec również :) Miałam obawy, gdy puszczałam ją do szkoły jako szcześciolatkę - ale nie było potrzeby- zachowanie wzorowe, ocenowo też super:)

Dzisiaj pogoda troszkę w kratkę -  słońce i deszcz. Ale za to jaka tęcza!!
 Uwielbiam takie widoki :)

Była prośba o podanie modelu aparatu - nic wielkiego - Nikon Coolpix P310

Moja Blanusia za kilka dni skończy trzy latka:) Urodziny wyprawiliśmy jej w weekend, motyw przewodni - jej ulubiona Świnka Peppa :)


W weekend uszyłam poduszkę dla Kolegi z pracy na imieniny:) Podobała się więc się cieszę :)



Aneta z www.bukietmalucha.blogspot.com prosiła i przepis na mój krem brokułowy. Zupa typowo warzywna, właściwie dietetyczna:) Brokuł, ziemniaki, marchew, suszone warzywa (nie używam w kuchni kostek rosołowych), ale można dodać trochę selera, pora i pietruszki :). Po ugotowaniu miksuję, dodaję dwie łyżeczki masła i jogurt naturalny (moze być śmietana). I gotowe!
Słońca wszystkim życzę!!!


4 komentarze:

  1. Sto Lat dla Blanki!
    A brokułową miała dziś na obiad. Ja też nie używam kostek (ble, psują smak) a za to dodaję suszony czosnek i zaciągam śmietaną wymieszaną z żółtkami.

    Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszości dla Blanki, gratulacje dla Mai i dla rodziców oczywiście też :)))
    A poduszka jest rewelacyjna!!!

    Wspaniałych wakacji :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też miała być Jura, ale z podobnych względów nadal jesteśmy w domu i nie wiadomo czy wyjedziemy...
    Wspaniałości dla Blanki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uściski dla jubilatki :) i całej twojej rodzince samych przyjemności na wakacje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)