wtorek, 30 października 2012

Anioł Stróż Krysia

Witajcie:)

W niedzielę byłam na chrzcinach malutkiej Marysi. Tak sobie pomyślałam, że fajnie by było gdyby jakiś Anioł Stróż nad nią czuwał. I tak wieczorową porą uszyłam dla niem Krysię. Krystyna lubi fiolety:) Więc ma bluzeczkę fioletową, spódniczkę i buciki:)




 Moim cókiereczkom tak się spodobała, że musiałam przed zapakowaniem małą sesję zdjęciową zrobić:)  Spod moich rąk kicnęło do lasu kilka zajęcy, niestety nie wszystkie zdążyłam złapać i zdjęcia zrobić:)
Ostał się jeden w sweterku, bo przecież na dworze mróz straszny jak na tę porę roku:)




Skoro już tak zimno to do mojego domu skradła się polna myszka - trochę byłam zdziwiona, że z niej taka dama - cała różowa:) Widocznie ród mysi też ma swoją rewię mody:) Nawet bukiet kwiatków mi przyniosła:) Pewnie na urodziny :)


Przybiegł do nas także konik taki ładny niebieściutki:)



Pochwalę się także moimi wygranymi candy, jak do tej pory moja wrodzona skleroza brała górę i zawsze zapominałam zrobić zdjęcia:)

Wygrałam męską bransoletkę u Karolci - warto zajrzeć na jej bloga - http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com Dziewczyna robi piękną biżuterię :)  Moja jest cudna w kolorze czarnym. Mój mąż  niestety zapowiedział, że nie będzie jej nosił, bo to raczej upodobania kobiece. Szkoda było mi ją wydać jakiemuś bardziej przychylnemu biżuterii mężczyźnie więc sobie ją zmniejszyłam i prawie stale ją noszę:)
Tak mi się spodobała, że postanowiłam zrobić sobie jeszcze jedną :)

Wygrałam także śliczne wkłady do doniczek u http://doroteaart.blogspot.com jej biżuteria sutasz powala mnie na łopatki:)

Wracam do karczocha:) I zaraz idę spać :)

Ściskam mocno i witam wszystkich obserwujących!

Pamiętajcie, że zapisy na moje Candy jest do jutra do północy :)


8 komentarzy:

  1. Kasiu, jak zwykle uszyłaś cudnego anioła :) Podziwiam szczerze :)) i pozdrawiam baaaaaaaaaaaaaaardzo cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  2. Anioł Stróż cudowny, Twoje córeczki przepiękne!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie prace piękne ale mysia skradła moje serce :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniołek śliczny - na pewno będzie Stróżem małej Marysi :)
    a moje serce skradł zajączek... i ten sweterek... och...

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczności uszyłaś ,myszka przeurocza ,a anielinka na pewno sprawiła mnóstwo radości ,jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anioł zjawiskowy, jak wszystko, co tworzysz:) podziwiam...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny jest ten pomysł z Aniołem stróżem! Dziecię na pewno będzie zdrowo rosło, a potem bedzie miec sliczna pamiatke.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)