piątek, 5 października 2012

Jesień..ach~!

Tak lubię jesień:) Pomimo miesięcznej walki z toną liści na moim małym podwórku:) Mimo silnych wiatrów i ulewnych zimnych deszczy, mimo coraz krótszych dni:) Lubię jesień.
Za kasztany. Za pomarańczowe dynie. Za buraczane zaprawy i różnokolorowe barwy liści:)
Ostatnio mam mało czasu na wszystko z różnych powodów - mniej i bardziej fajnych. O tych mniej nie chcę pisać...za bardzo boli. A z bardziej fajnych? Zabrałam się w końcu za siebie - ruchowo i zdrowotnie. Zapisałam się na ZUMBĘ -dla laików jest to połączenie tańca z fitnessem. Zajęcia są bardzo energetyczne i odrestaurowujące i atmosfera bardzo fajna:)
I wreszcie się przebadałam - przymusowo - bo badania okresowe:) Wyszła mi taka nie za mała anemia:p No więc żelazo, buraczki i zdrowsze żywienie:) Jestem już mniej ospała i czuję się lepiej:)
Jutro czeka nas bardzo ważny dzień - PASOWANIE NA UCZNIA:-) Aż trudno uwierzyć, że tak szybko czas minął - dopiero co Majeczkę do piersi tuliłam:)
Ostatnio mało keatywnie więc będzie tylko kilka zdjęć:)











25 komentarzy:

  1. Śliczności naszyłaś i widzę,że niektóre materiały kupujemy te same :). My mamy już za sobą pasowanie,ale na przedszkolaka i jeszcze drugie przed nami,na gimnazjalistkę :)
    Na zumbę nie chodzisz czasami z moją kuzynką Asią :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może:) tyle dziewczyn chodzi, że aż trudno się zorientować :)

      Usuń
  2. Jesteś bardzo twórcza, jak widać i wzięłas się za siebie jesienią:)..ja jedynie zrobiłam sobie rude pasemka. To wszystko na co mnie stać na razie. Czasem czuję się jak zwiędły liść, taka mnie dopada jesienna melancholia. Ale nic to. Pozdrawiam Cię cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko do fryzjera idę już miesiąc i dojść nie mogę :p

      Usuń
  3. Anioł w groszki cudny, a golf królika po prostu obłędny :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech królikowi też będzie ciepło:) Dziękuję Anetko

      Usuń
  4. Zdolna dziewczyna!!! Ten golf też mnie rozbroił ;) Boskie zwierzątka i aniołki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Och ... jakie śliczności tu są :) Króliczki słodziaki :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności a królisie w szczególności :))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham jesień,tak pięknie nastraja.Urocze zwierzaki:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Królisie i różowa panna rewelacja:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Wiem kochana dlaczego tak lubisz Królisie:) Tusia je przecież kocha:)

      Usuń
  10. Śliczności :)Króliczki w zieleniach mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudny groszkowy materiał jest, też go lubię:) Ale się skończył i muszę zamówienie złożyć:)

      Usuń
  11. Dziękuję za zaproszenie z pewnością wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo , jakie fajne szyjątka tworzysz :) Uwielbiam groszki :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Same wspaniałości widzę:)
    I moje ukochane groszki tu są:)
    Pięknie wszystko uszyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten zajączek w zielonej sukienusi jest przesłodki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)